Bestilling

Book hotellopphold her

Send informasjon til
totengaard@gmail.com

emne: Opphold

Hundens navn og rase

Dato og klokkeslett for levering
Dato og klokkeslett for henting

Mengde mat pr porsjon
EVT medisin tidspunkt

Annen viktig informasjon, eller om du ønsker trening eller spa i oppholdet.
Ditt tlf nr må du skrive med.

For Kurs trenger jeg: Hundens navn, alder og rase
Fyldig informasjon om problemstilling.
Ditt tlf nr må du skrive med. 

Har du mulighet til å sende video av problemet på mail så hjelper dette veldig på. Du får svar så raskt som mulig. Er det krise, så ring.

For Spa ønsker jeg: Skriv om du ønsker hverdags bad med føn og børst, eller klipp.
Ønsker du noe spesielt ift klipp (eks. beholde lengde på hale, bein, hode osv) skriv dette med, eller om du ønsker veldig kort - eller litt trim bare. 
Ditt tlf nr må du skrive med. 


 Depositum ved bestilling av opphold hos Hundely Hundehotell - Les mer her.

Hundely (plott inn i google maps på tlf)
Stuvstadgrenda 160,
3620 Flesberg.

Tlf tid (kontorjobb) er mellom 10.00 - 15.00
924 15 466

Setter mest pris på mail :-)

Gi din tilbakemelding

Hundely Spa

- Kjempefonøyd! Tusen takk

- Fikk akkurat det vi ba om! Takk skal du ha Inga Tora

- Kjempegøy å se video av forandringen. Veldig bra. Tusen takk Inga, du er flink.

- Trengte kloklipp. Raskt og effektivt. Kjempekjekt i umiddelbar nærhet. Takk! Da sparte vi oss for turen helt til Kongsberg bare for en kloklipp.

- Så blid og hyggelig jente som finner tid til jenta mi. Veldig glad for å kunne komme hit!

- Kjekt å hente en glad og pen hund. Tusen takk Inga

- Trengte å barbere hunden min og ble veldig fornøyd.

- Visste ikke om deg før nå. Er så kjekt å komme hit å få kloklipp, så slipper vi helt ned til Kongsberg! Tusen takk for hyggelig service.

- Veldig flink.

- Så hyggelig å komme tilbake hit. Tusen takk 

- Er så deilig å se at hunden min ikke er stresset når jeg henter. Det betrygger en engstelig hundemamma. Tusen takk for god service

- Hunden min liker ikke å ta på labbene, men har aldri fått så fine labber. Inga tusen tak

- Hunden min hater kloklipp! Så godt å kunne bare svippe bort hit og få det gjort! Super service, tusen takk!

- Tusen takk Inga Tora, alltid like hyggelig å komme hit. Hunden min blir så fin.

- Fått sommerklippen og er så fornøyde alle sammen. Vi kommer tilbake. Tusen takk for god service.

- Så kjekke mennesker hos Hundely. Da jeg måtte en tur til byen og ordne flere ærender så kunne hunden min være hos Hundely og få spa i mens, og jeg fikk beskjed om at jeg ikke trengte å stresse. Dette hjelper en stressende hønemor. Tusen takk kjære Hundely

- Så godt å få sommersveis. Tusen takk.

- Helt gull å hente hunden ren etter ferie. Super jobb. Tusen takk


Hundely Hundehotell

- Tusen takk! Merker at du har trent, og dette skal vi fortsette med hjemme. Passering er noe helt annet nå enn hva det var. Helt supert. Vi kommer gjerne igjen

- Vi fikk se bilder og video fra tur og andre ting i oppholdet. Dette setter vi stor pris på. Føler oss veldig trygge på å komme hit igjen.

- Hentet en veldig fornøyd hund. Vi ser et trygt og godt samspill mellom Inga og hunden. Tusen takk Inga.

- Hunden vår koste seg med flere på tur. Det var veldig godt å se. Du er flink til å sosialisere og holde en fin harmoni på tur. Tusen takk for bilder og video Inga. Vi kommer tilbake.

- Føles trygt og godt å komme hit. Vi er veldig fornøyde og utrolig godt å se en oppriktig glad hund. Ser kjemi mellom Inga og hunden vår bare etter kort opphold. Dette betyr mye for oss. Tusen takk for hjelpen.

- Så god energi rundt Inga. Veldig hjelpsom og imøtekommende. Kjekt å kunne finne tidspunkt som passer ved levering og henting. Positiv innstilling og mye kjærlighet for hundene. Vi gleder oss til neste gang.

- Jeg anbefaler Hundely på det varmeste til alle som ønsker et sted hvor hunden deres blir tatt vare på med kjærlighet, kunnskap og respekt. Enten du trenger dagpass, overnatting, eller bare et trygt sted for en pause i hverdagen, er Hundely et førsteklasses valg. Hundely gir deg ro i sjelen, og din hund en opplevelse full av glede og trygghet!

- Alltid så godt å komme hit. Så kjekt å ha sånn service i nærområdet. Anbefales virkelig. Virkelig flink med hund! Vi kommer tilbake

- Vi ble anbefalt av bekjente å bruke Hundely, og er så glad i gjorde det. Nå kan vi reise på tur uten å bekymre oss for hvordan lille har det på ferie. Blide jenter som gjør det beste for hundene.

- Dette er et sted jeg vil benytte hver gang jeg skal bort. For en flott plass. Perfekt for å drive Hundehotell.

- Endelig har jeg funnet et sted jeg kan sette hunden min uten å bekymre meg. Litt hønemor, men fikk svar og oppdatering så fort jeg spurte. Veldig fornøyd. Tusen takk! Vi kommer igjen!

- Fantastisk sted å ha hundehotell på. Så stille og fredelig. Vi har en gammel hund og ønsket ikke trafikk og støy rundt hunden vår. Virker som den har trivdes godt her. Rolig og fornøyd når vi hentet.

- Tusen takk for flott opphold til babyen min!

- Så kjekt å kunne bestille opphold og putte inn litt trening her, det trengs i en hektisk hverdag. Få sånn service med pakketilbud og tilrettelegging skal en lete lenge etter. Vi kommer tilbake! Tusen takk Hundely.

- Bare blide mennesker hos Hundely. Veldig koselig å se video av hunden min når jeg var bortreist. Tusen takk for oss.

- Vi er så fornøyde vi har allerede bestilt neste opphold!

- Anbefales sterkt!

- Vi føler sånn på at hunden vår har vansker med andre hunder, men her hos Hundely ble det tatt hensyn til og møtt på en fantastisk måte. Dette er virkelig et sted for alle. For en varme. Takk kjære dere.

- Helt supert

- Stille og rolig plass. Helt perfekt for en bedrift som dette. Hunden min koste seg, og det var fint for oss å se video på sosiale medier.

- Her blir hundene absolutt tatt vare på. Veldig bra kommunikasjon, og gode tips å få.


Trening

- Trengte hjelp med en hund som bjeffet på nesten alt, og nå har vi jobbet med det vi fikk av tips og triks av Inga og er kjempefornøyd. Mye hyggeligere å finne på ting, og å få besøk nå! Tusen takk Inga for en ny hverdag.

- Hunden min gikk ikke så fint i bånd, men med liten og lett korrigering ble det en helt annen hund på tur! Veldig rart, men helt fantastisk at det ikke skulle mer til. Anbefales!

- Ønsket meg et valpekurs, og fikk det verktøyet og tipsene jeg ønsket meg. Vi er veldig fornøyd.

- Vi har en usikker jente som vi ikke forsto helt. Med hjelp og forklaring fra Inga har både vi og jenta vår lært masse sammen. Vi gleder oss til å fortsette jobben. Tusen takk.

- Kom med veldig gode råd! Takker så mye for hjelpen.

- Veldig hyggelig og lett å snakke med. Imøtekommende og blid jente. Viser kjærlighet og omsorg for hunden, og vi vil definitivt søke tilbake for mer hjelp.

- Denne jenta vet hva hun driver med. Anbefales på det sterkeste.

- Så godt å komme hjem og se at dette fungerer. Turen er så deilig nå i forhold til hva det var. Ingen flere kamper og jeg kan slappe av og nyte turen. For en forandring! Tusen takk for hjelpen.

- Hunden min bjeffet så fælt på tur at jeg ble flau når jeg møtte andre som gikk tur. Noen ganger gikk det fint, mens andre var det helt katastrofe. Fikk hjelp av Inga via privattime og sitter igjen med en ny hverdag. Helt utrolig. Skulle absolutt tatt kontakt tidligere, men veldig glad for denne hjelpen nå. Tusen takk Inga! Anbefaler deg videre med stor glede.

- Vært på kurs med Inga og endelig funnet en behagelig måte å trene på med min hund. Hunden min er ikke så interessert i godbit alltid, og vært rådvill da når det ikke går. Tur er ikke noe gøy da han blir aggresiv mot andre. Tusen takk for hjelpen.

- Nå har vi jobbet i et halvt år og kommet så langt! Hverdagen er mye enklere nå som hun har roet seg, og ikke er så engstelig for alt. Mest av alt er det jeg som eier som har lært hva jeg skal gjøre for å gjøre hunden min mer trygg. Takk for selvtilliten, den trengte jeg.<3

- Tenk at ikke vi har kommet hit før! Dette er en jente med kunnskap, og som vet hva hun driver med. Det gir så mening og er så logisk at jeg ble rett og slett til paff. Nå er det bare å stå på. Jeg gleder meg endelig til å trene hunden min.

- Vil virkelig anbefale å få hjelp hos Hundely. Vi har fått hjelp med bjeffing og utagering mot andre, og vi så med engang at dette fungerte. Vi har prøvd alt mulig av godbiter og tidligere tips, men føler ikke vi har kommet noen vei. Nå er det en mnd siden vi var der og det er allerede en ny hund i hus. Skal sies at vi hadde største jobben med oss selv, ikke stresse. Vi ønsker det beste for hunden vår så vi har selvfølgelig tatt dette seriøst. Tusen takk Inga, dette er vi så takknemlige for.

- Så glad for hjelpen. Lett å huske, og veldig avslappende for oss begge to. Tusen takk Inga


Hundely Hundepark

- Endelig er hundeparken åpen! Dette har vi gledet oss til. Selvom den ikke er helt ferdig er den helt gull for oss!

- Vi har brukt hundeparken og kjempefornøyd. Med en energisk hund så passer dette kjempefint.

- Endelig hundepark i nærheten. Nå slipper vi å kjøre helt til Kongsberg eller Nore bare for å la hunden vår løpe fritt. Ser at hunden vår koser seg.

- Enkel hundepark, men mer enn nok. Veldig bra jobba. 

- Vippser med glede en liten 50 lapp til de flinke folka her! De står på, og gjør det hyggelig for hundeeiere i bygda. Tusen takk, dette er kjempebra!

- Elsker å ha denne muligheten på vei til hytta. Fantastisk

- Er stort sett alene her, men hunden min elsker å være her.

- Stort og fint.

- Veldig fornøyd med parken. Trengs bare litt gressklipp ved porten. He he